پورتال اینترنتی شرکت ستاره شرق نکا

http://estarn.ir

1409976301 : تاریخ ثبت خبر

ترفند هایی از جنس حرفه ای شدن در ویندوز ۷

 در این مطلب میخواهیم شما را حرفه ای تر کنیم.

در این مطلب شما خواهید توانست ویندوزتان را شخصی سازی کنید.

۱- تنطیم اسکرین سیور

نحوه تنظیم اسکرین سیور در ویندوز 7

برای تغیر اسکرین سیور و تنطیم آن در ویندوز سون کافی است وارد control panel شوید سپس از بین گزینه ها وارد گزینه Appearance and Personalization شوید.

سپس طبق شماره ۱ تصویر بالا برروی گزینه change screen saver کلیک کنید. در پنجره باز شده همانند تصویر بالا در قسمت ۲ شما میتوانید تنظیماتی مختلقی انجام دهید.

برای مثال میتوانید یک پوشه عکس را برای اسکرین سیور شدن و جایجایی همانند اسلاید مشخص کنید یا  یک متن را مشخص کنید که در صفحه چرخ بزند یا میتوانید همانند ویندوز من که در بالا نمایان است برروی حباب تنظیم کنید.همچنین میتوانید زمانی که پس کار نکردن با رایانتان رایانه شما برری اسکرین سیور برود مشخص کنید که برای ویندوز من همانند تصویر بالا برروی ۵ دقیقه تنظیم شده است.

سپس برروی گزینه apply  مرحله ۳ کار کلیک کنید و سپس ok را بزنید.

به همین راحتی یک اسکرین سیور تنظیم کردید.

 

2-افزایش سایز صفحات و متن  برای میانسالان و….

تنظیم سایز صفحات و متن ها برای میانسال ها یا افراد کم بینا

افزادی که پنجره های باز شده , متن ها و… برایشان ریز است و در خواندنشان اذیت میشوند  این یک آموزش خوب برای شماست

همانند آموزش قبلی به Control Panel\Appearance and Personalization میرویم.سپس همانند مرحله اول در تصویر بالا برروی display یا متن زیر آن کلیک میکنید

پنجره ای باز میشود. در حالت فعلی ویندوز من سایز صفحات و متن های ویندوز برروی smaller تنظیم شده است  برای بزرگتر کردن متن  و صفحه های ویندوز تا ۱۲۵ درصد حالت معمولی برروی medium کلیک کنید. سپس برروی apply کلیک کنید.

بعد از اینکار کامپیوتر شما ارور میدهد که برای انجام اینکار باید log off شوم.اگر میخواهید هنوز در راینه تان بچرخید برروی دکمه log off letter  کلید کنید. در غیر اینصورت برروی دکمه log off now کلیک تا همین الان تغیرات اعمال شود.

 

 

3-تغییر آیکون ویندوزتان

تغیر آیکون اصلی و تصویر ویندوزتان

وقتی راینه خود را روشن میکنیم و وقتی نوار ویندوز خود را باز میکنیم با تصویری مواجه میشویم که تقریبا تصویر شاخص ویندوز شماست  برای انتخاب و تغییر این تصویر طبق این آموزش پیش بروید.همانند آموزش بالا به پوشه Control Panel\Appearance and Personalization بروید. سپس همانند تصویر بالا برروی گزینه اول کلیک کنید. سپس از بین تصاویری که در مرحله دوم قرار دارند یک تصویر دلخواه انتخاب کنید اگر تصویر خاصی مد نظرتان است که در لیست تصاویر موجود نیست  برروی گزینه  browse for more picture  کلیک کنید  و تصویر مورد نظرتان را انتخاب کنید همانند تصویر k  که کوتاه شده نام سایت یعنی کولاکیاست که ما با استفاده از این گزینه انخابش کرده ایم.

سپس برروی گزینه ۳ یعنی  change picture کلیک کنید!!به همین راحتی ویندوزتان را زیبا و شخصی سازی  کنید

۴-تغییر کیفیت و رزلوشن صفحه

تغیر رزلوشن و کیفیت تصویر ضفحهاین آموزش برای کسانی مفید از وسیستمشان ضعیف است و ویندوزشان  گاهی هنگ هایی ناشی از فشار گرافیک  میکند.با اجرای تنطیم زیر اینجور هنگ هارا کاهش دهید اما دقت کنید با اینکار کیفیت صفحه نمایش شما پایین خواهد آمد

همانند آموزش های قبل به قسمت Control Panel\Appearance and Personalization وارد شوید

سپس همانند مرحله ۱ در تصویر بالا برروی گزینه مشخص شده کلیک کنید در پنجره باز شده با تغیر در مرحله ۲ میتوانید کیفیت صفحه نمایش خود را پایین بیاورید.پس از اینکار برروی apply و سپس ok کلیک کنید

 

5-تغیر رنگ و شفافیت سرمنو ها

تغییر رنگ و شفافیت سرمنو ها

Control Panel\Appearance and Personalization\Personalization\Window Color and Appearance

این  قسمت میتواند بسیار جالب باشد اگر دختر هستید و از رنگ صورتی لذت میبرید از قسمت ۱ رنگ صورتی را انتخاب تا تمام سرمنو ها صورتی شوند اگر استقلالی هستید و به آبی عشق میورزید آی را انتخاب کنید و اگر رنگ خونتان را دوست دارید و پرسپلیسی هستید رنگ قرمز را انتخاب کنید .

 

سپس از قسمت دو با زدن این تیک میگوید که این زنگ ها شفاف باشند و پشت آنها نیز مقداری نمایان باشد و با میزان کردن شفافیت در همان قسمت دو به نتیجه دلخواه برسید

سپس برروی گزینه ۳ یعنی save change کلیک کنید.

به همین راحتی ویندوزی شیک برای خودتان ساختید.با ما همراه باشید با بهترین هایی دیگر.

 


تمامی حقوق مطلب محفوظ است و نقل و استفاده از آن تنها با ذکر منبع مجاز میباشد
Copyright © 2009 By
All rights reserved | Supporter: estarn.ir